AUDITS - GŪSI PROFESIONĀLU IZVĒRTĒJUMU PAR LĪDZ ŠIM DARĪTO, ANALĪZI PAR KONKURENTU LABAJIEM UN SLIKTAJIEM PIEMĒRIEM, KĀ ARĪ VĒRTĪGUS PADOMUS UN VADLĪNIJAS TURPMĀKAJAM DARBAM
ĪSTĀ MĒRĶAUDITORIJA - MĒRĶAUDITORIJA IR NE TIKAI JĀDEFINĒ, BET ARĪ JĀATROD, LAI PĒC IESPĒJAS IZDEVĪGĀK UN EFEKTĪVĀM TO UZRUNĀTU. MĒS PALĪDZĒSIM TEV TRĀPĪGI PIESAISTĪT KLIENTU UZMANĪBU, LAI VARI VEICINĀT SAVU PĀRDOŠANU
ATDEVE - PĀRSTĀSI TĒRĒT LĪDZEKĻUS NEPĀRDOMĀTĀS KAMPAŅĀS VAI SPIEŽOT BOOST SAVIEM FACEBOOK IERAKSTIEM BEZ ATDEVES. MĒS TEV PARĀDĪSIM PRODUKTĪVU KAMPAŅU VEIDOŠANAS CEĻU, KUR SKAIDRI REDZĒSI KĀDUS REZULTĀTUS NES TAVS REKLĀMAS BUDŽETS
PĀRDOŠANA - MĒS TEV PALĪDZĒSIM IZVEIDOT PĀRDOŠANAS TUNELI, LAI SOCIĀLAJIEM TĪKLIEM STRĀDĀJOT SASAISTĒ AR MĀJASLAPU VAI INTERNETVEIKALU, IZDOTOS PIESAISTĪTĀ KLIENTA UZMANĪBU PĀRVĒRST PIRKUMĀ
STRATĒĢIJA - KOPĪGI IZVEIDOSIM KAMPAŅAS STRATĒĢIJU KLIENTU UZMANĪBAS PIESAISTĒ, VAI PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANĀ, LAI MUMS IR VIENOTS MĒRĶIS UN SASNIEDZAMAIS REZULTĀTS
profesionāļu atbalsts - saVSTARPĒJA KOMUNIKĀCIJA UN PADOMI NO PROFESIONĀĻIEM UN PIEREDZES APMAIŅA AR CITIEM, LAI DIBINĀTU KONTAKTUS, SEKOTU JAUNĀKAJĀM TENDENCĒM UN VAIROTU PRODUKTIVITĀTI